Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja
Spletna trgovina https://www.disecidom.si/
I. Uvodne določbe in definicije
1.1. Ti Splošni pogoji (v nadaljevanju SPP) urejajo pravna razmerja med družbo
Naziv podjetja: Krope PK, s.r.o.
Registrirani sedež: Perín 326, Perín-Chym 044 74, Slovaška
Vpisano v register okrožnega sodišča Košice I, oddelek sro, vložna številka 47461/V
ID: 52702871
Identifikacijska številka za DDV: 2121129791
Identifikacijska številka za DDV: SK 2121129791
Bančni račun: SK32 1100 0000 0029 4815 3326
Prodajalec je zavezanec za DDV.
(v nadaljevanju »prodajalec«) in vsako osebo, ki je kupec blaga ali storitev, ki jih prodajalec ponuja na spletni strani prodajalca in nastopa kot potrošnik v skladu z ostalimi določili teh splošnih pogojev in ustrezne zakone, ki opredeljujejo potrošnika, v okviru veljavne slovaške zakonodaje Republike, zlasti naslednje zakone: Zakon št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi a pogodba, sklenjena na daljavo, ali pogodba, sklenjena izven poslovnih prostorov prodajalca, s spremembami, Zakon št. 250/2007 o varstvu potrošnikov, s spremembami, Zakon št 40/1964 Zb., s spremembami in dopolnitvami, Zakon št.
1.1.1. E-poštni kontakt in telefonski kontakt prodajalca sta:
E-naslov: disecidom.si@gmail.com
Tel.:+421905844237
1.1.2. Naslov za pošiljanje dokumentacije, reklamacije, odstop od pogodbe ipd. je:
Krope PK, s.r.o., Perín 326, 04474 Perín, Slovaška republika
1.2. Ti Splošni pogoji poslovanja urejajo pravna razmerja med kupci potrošniki in prodajalcem.
1.3. Koncept spletne trgovine je enak konceptu elektronske trgovine in konceptu spletne strani.
1.4. Kupec je vsaka oseba (fizična ali pravna oseba), ki je naročilo oddala pretežno preko spletne strani prodajalca ali preko drugih sredstev komuniciranja na daljavo.
1.5. Potrošnik je kupec, ki je fizična oseba in pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe preko spletne strani prodajalca ne opravlja svoje gospodarske dejavnosti.
1.6. Za pogodbena razmerja (kot tudi druga pravna razmerja, ki lahko izhajajo iz pogodbenega razmerja) s kupci, ki delujejo kot pravne osebe, veljajo določbe zakona št. 513/1991 zb.
1.7. Pogodba na daljavo v smislu teh splošnih pogojev je pogodba, sklenjena med prodajalcem in potrošnikom, ki je sklenjena in sklenjena izključno z enim ali več sredstvi komuniciranja na daljavo brez sočasne fizične prisotnosti prodajalca in je na voljo Potrošnika, zlasti z uporabo spletnega mesta ali drugih sredstev komuniciranja na daljavo.
1.8. Izraz »prodajna pogodba« vključuje pogodbo o nakupu izdelkov in pogodbo o storitvi v smislu besedila, navedenega v teh splošnih pogojih.
1.9. Izdelki (v nadaljevanju tudi »stvari« ali »izdelki«) so blago ali storitve, namenjene prodaji in objavljene tudi na spletnih straneh prodajalca.
1.10. Prodajalec je tudi upravljavec elektronskega sistema, preko katerega upravlja spletno stran pod domeno https://www.vonavydomov.eu/.
1.11. Pristojni organ za nadzor zakonitosti na področju varstva potrošnikov je:
Nadzorni organ Slovaške trgovinske inšpekcije
s sedežem v Košicah za regijo Košice
Vrátna 3, poštni predal A-35, 040 65 Košice 1, Slovačka
Oddelek za nadzor
Tel. št. +421 55 729 07 05, +421 55 622 76 55
Številko faksa +421 55 622 46 95
E-pošta: ke@soi.sk
Spletna povezava za oddajo predlogov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi
1.12. Pritožbe ali predloge lahko kupec naslovi tudi neposredno na prodajalca na naslov naveden v točki 1.1.2. teh Pravil in pogojev. Prodajalec prav tako priporoča, da kupci pritožbe in predloge (za pospešitev dostave) pošljejo na elektronski naslov prodajalca: disecidom.si@gmail.com
Morebitno pritožbo ali pobudo bo prodajalec preučil in obravnaval v roku 10 delovnih dni od prejema. Hkrati bo prodajalec kupca obvestil o svoji opremi na enak način, kot je kupec prodajalcu sporočil reklamacijo ali pobudo.
1.13. V skladu s členom 3, odstavek 1, črka n), Zakon št. 102/2014 zb., prodajalec obvešča potrošnika, da ni posebnih ustreznih kodeksov ravnanja, ki se jih prodajalec zavezuje spoštovati, pri čemer kodeks ravnanja pomeni dogovor. ali Ta kodeks ravnanja je treba razumeti kot niz pravil, ki opredeljujejo ravnanje prodajalca, ki se jih je zavezal spoštovati, v zvezi z eno ali več določenimi poslovnimi praksami ali poslovnimi področji, razen če so ta urejena z zakonom ali drug pravni predpis ali ukrep javne uprave, h kateremu se je prodajalec zavezal spoštovati, in način, kako se lahko potrošnik z njimi seznani ali izve njihovo besedilo.
II. Naročilo izdelka – sklenitev kupoprodajne pogodbe
2.1. Predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe s strani kupca je sestavljen iz pošiljanja naročila izdelka s strani kupca, predvsem preko spletne strani prodajalca ali drugih sredstev komuniciranja na daljavo.
2.2. Sklenitev kupoprodajne pogodbe med kupcem in prodajalcem je sklenjena s trenutkom dostave potrdila o prejemu naročila kupcu, ki ga kupec pripravi v skladu s točko 2.1. teh Pogojev prodajalcu (elektronsko na elektronski naslov kupca, ki ga je kupec izbral med postopkom naročanja).
2.3. Kupoprodajna pogodba je sklenjena za določen čas in preneha zlasti z izpolnitvijo vseh obveznosti prodajalca in kupca.
2.3.1. Kupoprodajna pogodba se lahko razdre tudi v drugih primerih, ki jih določa pravni red Slovaške republike, zlasti s soglasjem pogodbenih strank, odstopom od pogodbe s strani potrošnika in v podobnih primerih.
2.4. Prodajalec obvešča kupca, da je v primeru naročila izdelkov s strani kupca, naročilo vezano na kupčevo obveznost plačila na način plačila, ki ga izbere kupec.
III. Nakupno ceno in plačilne pogoje
3.1. Cena blaga in storitev, naročenih preko spletnega mesta (v nadaljevanju »kupnina«), je ločena za vsak izdelek in velja v trenutku naročila.
3.2. Osnovno plačilo v evrih.
3.3. Nabavna cena blaga ali storitev, navedena na spletni strani prodajalca, je skupna cena blaga, vključno z vsemi davki, kot je navedena na spletni strani prodajalca.
3.3.1. Nabavna cena blaga ali storitve nikoli ne vključuje stroškov pošiljanja ali drugih stroškov dostave izdelkov
IV. Način plačila
4.1. Za blago in storitve na spletnem mestu prodajalca lahko uživate naslednje ugodnosti:
4.1.1. Plačilo po povzetju - cena 0 EUR
4.1.2. Plačilo s kartico preko plačilnega prehoda – cena 0 EUR
4.1.3. Plačilo po predračunu ali nakazilo na račun prodajalca - cena 0 EUR
V. Dostava izdelkov
5.1. Pri naročilu kot način plačila izberite plačilo po povzetju. je dolžan v roku 30 dni oziroma najkasneje na dan zaključka nakupa v skladu s točko 2.2 izvesti naročilo in kupcu dostaviti izdelke. nosni. teh splošnih pogojev.
5.1.1 in sklenitev kupoprodajne pogodbe v skladu s točko 2.2. nosni. teh splošnih pogojev in s plačilom celotne cene naročila Prodajalcu. Če so izpolnjeni pogoji iz točke 5.1.1 zgoraj. teh splošnih pogojev (tj. ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe in plačilu celotne cene naročila) je prodajalec vseh izdelkov dolžan kupcu dostaviti izdelek najkasneje v 30 dneh, če sta izpolnjena oba pogoja. so izpolnjeni.
Običajni rok je 2. dan odpreme izdelkov vsak dan od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe ali 1. dan plačila celotnega naročila, ki ga prodam na dan sklenitve kupoprodajne pogodbe.
5.2. Kraj dostave naročenega izdelka je naslov, ki ga kupec navede v naročilu.
5.3. Prodajalec dostavi izdelek kupcu na lastno pobudo (oz. osebi, ki jo kupec pooblasti za prevzem izdelka) ali preko tretjih oseb (transportnih in dostavnih podjetij).
5.4. Dostava izdelka se izvede po prevzemu s strani kupca (ali s strani kupca osebi, pooblaščeni za prevzem izdelka).
5.5. Prodajalec lahko v roku, ki je enak dobavnemu roku po teh pogojih, kupcu pošlje takoj dobavljivo blago in dodatno dostavi preostali del naročila, vendar le pod pogojem, da kupcu ne nastanejo dodatni stroški. , in le, če se kupec z njimi strinja.
5.6. Prodajalec je dolžan kupcu dostaviti izdelke v naročeni količini in kakovosti, skupaj z davčno dokumentacijo v zvezi z naročilom in drugimi dokumenti, če so na voljo in so značilni za dane izdelke ali storitve.
VI. Prenesite izdelek
6.1. Tveganje za poškodbe izdelka in odgovornost za poškodbe izdelka preide na kupca šele ob ustreznem prevzemu, ne glede na to, ali kupec izdelek prevzame osebno ali preko pooblaščene/pooblaščene tretje osebe. Prodajalec priporoča, da kupec naročilo preveri ob prevzemu.
6.2. Lastninska pravica do izdelkov preide na kupca, ko kupec prejme izdelke na mestu dostave, ki ga določi kupec.
6.3. Prodajalec ima pravico do pravilnega in pravočasnega plačila kupnine za dobavljeno blago.
VII. Pošiljanje – načini prevoza izdelkov in cena njihovega prevoza
7.1. Načini pošiljanja in cene za pošiljanje naročenih izdelkov:
7.1.1. Možnosti prevoza:
7.1.1.1. kurirska služba
7.1.2. Cene prevoza:
7.1.2.1. Prodajalec obvesti kupca o cenah za posamezne vrste prevozov na spletni strani prodajalca v procesu nakupa pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe v rubriki “Izbira prevoza”, saj cene za prevoz ni mogoče določiti pred določitvijo skupne teže izdelkov. v enem naročilu.
VIII. Odstop od kupoprodajne pogodbe s strani kupca brez navedbe razlogov
8.1 Če je prodajalec potrošnika pravočasno in na ustrezen način obvestil o pravici do odstopa od pogodbe v skladu s črko h) 1. odstavka 3. člena zakona št. 102/2014 Zb., ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe. pogodba sklenjena na daljavo v 14 dneh Pogodba ali pogodba sklenjena izven poslovnih prostorov prodajalca:
a) Prevzem blaga v skladu s točko 8.1.1. Ti pogoji poslovanja veljajo za pogodbe o prodaji blaga,
b) sklenitev storitvene pogodbe oz
c) Sklenitev pogodbe o dobavi elektronskih vsebin, ki niso dobavljene na fizičnem nosilcu podatkov.
8.1.1. Šteje se, da je blago prevzeto s strani potrošnika, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo on določi, razen prevoznika, prevzame vse dele naročenega blaga oz.
a) se blago, ki ga potrošnik naroči v enem naročilu, dostavi ločeno ob prevzemu zadnjega dostavljenega blaga,
b) dostavi blago, sestavljeno iz več delov ali kosov, ob prevzemu zadnjega dela ali kosa,
c) dobavi blago večkrat v navedenem obdobju, v trenutku prevzema prvega dobavljenega blaga.
8.1.2 Če je prodajalec potrošniku posredoval informacije v skladu s 3. odstavkom 1. točke h), št. 102/2014 Zb., s spremembami, samo za nazaj, vendar najpozneje v 12 mesecih od začetka roka za odstop od pogodbe v skladu s klavzulo 8.1. in drugih teh splošnih pogojev je rok za odstop od pogodbe 14 dni od dneva, ko je prodajalec dodatno izpolnil obveznost posredovanja podatkov.
8.1.3 Če prodajalec potrošniku ne posreduje informacij v skladu s 3. odstavkom 1. črke h) št. 102/2014 Zb., s spremembami, ali v odlogu v skladu z oddelkom 8.1.2. teh splošnih pogojev se odpovedni rok izteče po 12 mesecih in 14 dneh od začetka odpovednega roka po točki 8.1. in tako naprej teh določil in pogojev
8.1.4 Potrošnik lahko odstopi od pogodbe o dobavi blaga tudi pred potekom odstopnega roka.
8.2. Potrošnik je dolžan blago vrniti ali izročiti prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe. To ne velja, če prodajalec predlaga, da blago prevzame osebno ali oseba, ki jo on določi. Šteje se, da je rok iz 1. stavka izpolnjen, če je blago predano v prevoz najkasneje zadnji dan roka. (10. odstavek 1. člena zakona št. 102/2014 Zb.).
8.3. Če želi potrošnik uveljavljati to pravico, je dolžan najkasneje zadnji dan navedenega roka prodajalca obvestiti o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Šteje se, da je rok za odstop od pogodbe izpolnjen, če je bilo obvestilo o odstopu od pogodbe poslano prodajalcu najkasneje zadnji dan roka na naslov prodajalca, ki je:
Krope Pk s.r.o., Perín 326, 04474 Perín, Slovaška republika
Potrošnik lahko to pravico uveljavlja tudi v kateri koli poslovalnici prodajalca.
8.4. Potrošnik lahko uveljavlja svojo pravico do odstopa tako, da to pisno sporoči prodajalcu ali s pisnim zapisom na drugem trajnem nosilcu podatkov; Če je bila pogodba sklenjena ustno, zadošča vsaka nedvoumna izjava potrošnika, da odstopa od pogodbe (v nadaljevanju: odstopna izjava), da potrošnik uresniči svojo pravico do odstopa.
8.4.1 Če potrošnik odstopi od pogodbe, se takoj na začetku razveljavi tudi vsaka kasnejša pogodba v zvezi s pogodbo, od katere je potrošnik odstopil. Od potrošnika ni mogoče zahtevati nobenih stroškov ali drugih plačil v zvezi z odpovedjo dodatne pogodbe, razen stroškov in plačil iz 1. odstavka 9. člena. 3 in 3. odstavek 10. člena zakona št. 102/2014 Zb., kakor je bil spremenjen, in o ceni storitve, pod pogojem, da je predmet pogodbe opravljanje storitve in je bila storitev v celoti opravljena.
8.5. Z odstopom od pogodbe se pogodbeni stranki medsebojno zavežeta vrniti opravljene storitve. Potrošnik mora plačati morebitno izgubo vrednosti blaga le, če je ta izguba vrednosti posledica ravnanja z blagom, ki ni potrebno za preverjanje njegovih lastnosti in delovanja. Potrošnik ni odgovoren za morebitno izgubo vrednosti blaga, če prodajalec ni izpolnil svoje obveznosti zagotavljanja informacij o potrošnikovi pravici do odstopa v skladu s 3. odstavkom 1. 1 črka H). Zakon št. 102/2014 zb.
8.6. Potrošnik lahko z obrazcem za odstop od pogodbe odstopi od pogodbe brez navedbe razlogov. Omenjeni obrazec je prosto dostopen na spletni strani prodajalca.
8.7. Če potrošnik odstopi od pogodbe v skladu z Zakonom št. 102/2014 Zb., nosi stroške vračila blaga prodajalcu v skladu s 3. odstavkom 10. člena Zakona št. 102/2014 Zb., in če odstopi od pogodbe, od pogodbe odstopi od pogodbe na daljavo, vključno s stroški vračila blaga, ki ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti. To ne velja, če se je prodajalec strinjal, da bo te stroške kril sam ali če ne izpolni svoje obveznosti iz 1. odstavka 3. člena. 1 črka I). Zakon št. 102/2014 zb.
8.8. Prodajalec je dolžan potrošniku nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh od dneva vročitve sporočila o odstopu od pogodbe povrniti vsa plačila, ki jih je prejel po pogodbi ali v zvezi z njo, vključno s stroški prevoza, dostavo in poštnino ter druge stroške in provizije; določbe 1. odstavka 8. člena ostanejo nespremenjene. 5. Zakon št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali izven poslovnih prostorov prodajalca, in o spremembah nekaterih zakonov.
8.9. V skladu s členom 9, odstavek 3 zakona št. 102/2014 Coll., prodajalec ni dolžan potrošniku povrniti dodatnih stroškov, če je potrošnik izrecno izbral način dostave, ki ni najcenejši običajen način dostave, ki ga ponuja prodajalec. Dodatni stroški so razlika med stroški dostave po izbiri potrošnika in stroški najcenejšega običajnega načina dostave, ki ga ponuja prodajalec.
8.10. Pošiljk z gotovino po povzetju v primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe prodajalec ne sprejema. Kupcem priporočamo pošiljanje pošiljk priporočeno ali podobno brez navedbe zneska plačila po povzetju.
8.11. V primeru odstopa od pogodbe nosi potrošnik le stroške vračila blaga prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga. To ne velja, če se je prodajalec strinjal, da sam krije stroške ali če ni izpolnil svoje obveznosti iz 1. odstavka 3. člena. 1 črka I). Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali izven poslovnih prostorov prodajalca ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov
8.12. Poleg določb v 1., 3. do 5. odstavku in 3. odstavku 9. člena zakona št. 102/2014 Zb. uveljavljanje potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe ne pomeni nobenih dodatnih stroškov ali drugih obveznosti za potrošnika.
8.13. Pravica do odstopa od pogodbe ne velja za dobave in storitve v skladu s točkami a) do l) odstavka 7. člena Zakona št. trenutno
Posebno:
a) opravljanje storitve, če se je opravljanje te storitve začelo z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil ustrezno obveščen, da s tem soglasjem izgubi pravico do odstopa od pogodbe po opravljeni storitvi. je bila v celoti opravljena je bila opravljena, in če je bila storitev v celoti opravljena,
b) prodaja blaga ali opravljanje storitve, katere cena je odvisna od gibanja cen na finančnem trgu, na katerega prodajalec nima vpliva in do katerega lahko pride v odstopnem roku od pogodbe,
c) prodaja blaga po meri glede na posebne potrebe potrošnika, blaga po meri ali blaga, posebej namenjenega potrošniku,
d) prodaja blaga, ki se hitro pokvari ali pokvari,
e) prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higiene ni primerna za vračilo in je bila zaščitna embalaža po dostavi poškodovana,
f) prodaja blaga, ki je zaradi svoje narave po dostavi lahko neločljivo pomešano z drugim blagom,
g) prodaja alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, katerih dobava se lahko opravi najkasneje 30 dni kasneje in je cena odvisna od gibanja cen na trgu, na katerega prodajalec nima vpliva,
h) izvajanje nujnih popravil ali vzdrževalnih del, ki jih je potrošnik izrecno zahteval od prodajalca; To ne velja za naročila storitev in naročila, katerih predmet je prodaja blaga, razen nadomestnih delov, potrebnih za popravilo ali vzdrževanje, če so bila sklenjena ob obisku prodajalca pri potrošniku in potrošnik teh storitev ni naročil. ali blago vnaprej,
i) prodaja zvočnih posnetkov, video posnetkov, avdiovizualnih posnetkov ali računalniške programske opreme, ki se prodajajo v zaščitni embalaži, pod pogojem, da je potrošnik to embalažo razpakiral;
j) prodaja periodike, razen prodaje na podlagi naročniške pogodbe in prodaje knjig, ki niso dobavljene v zaščitni embalaži,
k) opravljanje nastanitvenih storitev za namene, ki niso nastanitev, prevoz blaga, najem vozil, opravljanje gostinskih storitev ali opravljanje storitev v zvezi s preživljanjem prostega časa, pri čemer se prodajalec zavezuje, da bo te storitve zagotovil ob dogovorjenem času oziroma v dogovorjenem roku. ,
l) dobava elektronskih vsebin na mediju, ki ni fizični medij, kadar se je dobava začela z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil ustrezno obveščen, da s tem soglasjem izgubi pravico do odstopa od pogodba .
8.14. V primeru odstopa od pogodbe je prodajalec dolžan potrošniku vrniti denar v enaki obliki, kot ga je prejel od potrošnika. Sprememba oblike povračila potrošniku je možna le s soglasjem potrošnika.
8.15. V primeru odstopa od pogodbe, katere predmet je prodaja blaga, prodajalec potrošniku ni dolžan vrniti plačila v skladu s 1. odstavkom 9. člena zakona št. 102/2014. trenutno preden mu je blago izročeno ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago vrnil prodajalcu, razen če prodajalec predlaga, da blago prevzame sam ali po od njega pooblaščeni osebi.
8.16. Če potrošnik odstopi od pogodbe o storitvah in pred začetkom opravljanja storitve poda izrecno soglasje v skladu s 4. odstavkom 6. člena zakona št. trenutno Po sedanjem besedilu je potrošnik dolžan prodajalcu plačati le ceno za dejansko opravljeno storitev do dneva vročitve obvestila o odstopu od pogodbe. Cena za dejansko opravljeno storitev se izračuna sorazmerno skupni ceni, dogovorjeni v pogodbi. Če je skupna cena, dogovorjena v pogodbi, precenjena, se cena za dejansko opravljeno storitev izračuna na podlagi tržne cene opravljene storitve.
8.17. Potrošnik ni dolžan plačati:
8.17.1. Storitve, opravljene v odstopnem roku, ne glede na obseg opravljene storitve, če:
8.17.1.1. Prodajalec potrošniku ni posredoval nobenih informacij v skladu s 1. odstavkom 3. člena. 1. črka h) ali črka j), Zakon št. 102/2014 zb., s spremembami
8.17.1.2. Potrošnik prodajalcu ni dal izrecnega soglasja za opravljanje storitve v skladu s 1. odstavkom 4. člena. 6, Zakon št. 102/2014 Zb., s spremembami
8.17.2. Elektronska vsebina, dobavljena v celoti ali delno in ne na materialnem mediju, če:
8.17.2.1. Potrošnik prodajalcu ni izrecno dal soglasja za zagotavljanje elektronske vsebine v skladu s 1. odstavkom 4. člena. 8, Zakon št. 102/2014 Zb., s spremembami
8.17.2.2. Potrošnik ni izjavil, da je bil pravilno obveščen, da z danim soglasjem v skladu s 1. točko izgubi pravico do odstopa od pogodbe, oz.
8.17.2.3. Prodajalec potrošniku ni zagotovil potrdila v skladu s 1. odstavkom 6. člena. 1 ali odst. 2 črki B). Zakon št. 102/2014 zb., s spremembami
8.18. Če je bilo blago ob sklenitvi pogodbe dostavljeno na dom potrošnika zaradi pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca in vračilo blaga zaradi njegove narave ni možno V primeru dostave po pošti prodajalcu, Prodajalec je dolžan vrniti blago v roku, določenem v § 9 odst. 1 BGB, je kupec dolžan blago prevzeti na lastne stroške. 1 zakona št. 102/2014. Z.z., v trenutno veljavni različici
8.19. Prodajalec obvešča kupca, da v kolikor se po pogodbi o storitvi opravljanje storitve začne pred iztekom roka za odstop od pogodbe ali če kupec zahteva opravljanje storitve pred iztekom roka za odstop od pogodbe, pogodba:
8.19.1 S privolitvijo v pričetek opravljanja storitev pred iztekom odstopnega roka kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko je storitev v celoti opravljena.
8.19.2. Prodajalec mora imeti izrecno soglasje kupca za začetek opravljanja storitve pred potekom odstopnega roka od pogodbe ter izjavo, da je bil potrošnik ustrezno obveščen v skladu s točko 8.19.1 teh pogojev poslovanja.
IX. Alternativno reševanje sporov
9.1. V primeru, da potrošnik ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo, ali meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, ima kupec pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevo za popravo škode. Če prodajalec na zahtevo potrošnika iz prejšnjega stavka odgovori negativno ali na tako zahtevo ne odgovori v 30 dneh od dneva, ko je bila poslana potrošniku, ima potrošnik pravico podati predlog za začetek alternativnega postopka. reševanje sporov v skladu z določbami 12. člena zakona št. 391/2015 Zb. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in spremembah nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen. Pristojni organ za alternativno reševanje potrošniških sporov s prodajalcem je Slovaški urad za trgovinsko inšpekcijo (kontaktni podatki so na voljo na https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi) ali drug pristojni organ. organ Pooblaščena pravna oseba, ki je vpisana na seznam subjektov alternativnega reševanja sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (seznam je na voljo na spletni strani http://www.mhsr.sk/ ali neposredno na spletni strani https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-disputes-1/list-of-subjects-of-alternative-resolution-of-consumer-disputes-1.)
Kupec ima pravico izbrati, na katerega izmed navedenih organov za alternativno reševanje sporov se bo obrnil. Kupec lahko uporabi platformo za spletno reševanje sporov, ki je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/ ali neposredno na spletni strani https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index is . cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Alternativno reševanje sporov lahko uporabi le kupec, ki pri sklepanju in izpolnjevanju pogodbe nastopa kot potrošnik. Alternativno reševanje sporov se uporablja samo za spore med potrošnikom in prodajalcem, ki izhajajo iz ali v zvezi s potrošniško pogodbo. Alternativno reševanje sporov velja samo za pogodbe, sklenjene na daljavo. Subjekt alternativnega reševanja spora lahko predlog zavrne, če merljiva vrednost spora ne presega zneska 20 eurov. Podjetje ARS lahko od potrošnika zahteva plačilo takse za sprožitev alternativnega reševanja spora do največ 5 EUR z DDV.
Vse dodatne informacije o alternativnem reševanju sporov med prodajalcem in kupcem-potrošnikom, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe kot potrošniške pogodbe ali v zvezi s kupoprodajno pogodbo kot potrošniško pogodbo, so na voljo na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Slovaške republike. www.mhsr.sk in v Zakonu št. 391/2015 Zb. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in spremembi nekaterih zakonov, kot je bil spremenjen.
X. Končne določbe
10.1. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Obveznost pisnega obveščanja o spremembi splošnih pogojev je izpolnjena z objavo na spletni strani prodajalca. V primeru spremembe splošnih pogojev se razmerja med kupcem in prodajalcem urejajo splošni pogoji, ki veljajo v času sklenitve kupoprodajne pogodbe do trenutka odpovedi. sporazuma.
10.2. Poleg splošnih določb zakona št. 40/1964 Coll., Civilnega zakonika, kakor je bil spremenjen, in posebnih predpisov, zlasti zakona št. 102/2014 Coll., o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali izven poslovnih prostorov prodajalca in zakona št. 250/2007 zb. o varstvu potrošnikov.
10.3. Ti pogoji poslovanja so sestavni del pritožbenega postopka ter politike in navodil za varstvo osebnih podatkov te spletne strani. Dokumenti – pritožbeni postopek ter politika in navodila o varovanju osebnih podatkov te spletne strani so objavljeni na domeni spletne strani prodajalca.
10.4. Ti Splošni pogoji poslovanja začnejo veljati in veljati z objavo na spletni strani prodajalca dne 7.9.2022.
Ta e-trgovina je certificirana http://www.pravoeshopov.sk