Pritožbeni postopek
Pravica do vračila
Spletna trgovina https://www.disecidom.si/
I. Splošne določbe
1.1. Ta pritožbeni postopek poteka v skladu z Zakonom št. 40/1964 Coll., Civilni zakonik, kakor je bil spremenjen (v nadaljnjem besedilu "Civilni zakonik") z Zakonom št. 250/2007 Coll., o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen. (v nadaljevanju Zakon o varstvu potrošnikov), Zakon št. 102/2014 zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali izven poslovnih prostorov prodajalca. , kot je bil spremenjen, in Zakon št. 22/2004 Coll., o elektronskem poslovanju, kot je bil spremenjen. In ureja pravno razmerje med prodajalcem, ki je naslednje:
1.2. Prodajalec je podjetje
Naziv podjetja: Krope PK, s.r.o.
Registrirani sedež: Perín 326, Perín-Chym 044 74, Slovaška
Vpisano v register Okrožnega sodišča Košice I, Sro oddelek, vložna številka 47461/V
ID: 52702871
Identifikacijska številka za DDV: 2121129791
Identifikacijska številka za DDV: SK 2121129791
Bančni račun: SK32 1100 0000 0029 4815 3326
Prodajalec je zavezanec za DDV.
(v nadaljevanju tudi »prodajalec«) in vsaka oseba, ki je kupec blaga ali storitev, ki jih prodajalec ponuja na spletni strani prodajalca in nastopa kot potrošnik v skladu z določili Splošnih pogojev poslovanja, objavljenih na spletni strani prodajalca, ta Pritožbeni postopek in ustrezni zakoni o opredelitvi potrošnika v skladu z veljavno zakonodajo Slovaške republike, zlasti naslednji zakoni: Zakon št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov prodajalca, sklenjena pogodba, s spremembami, Zakon št. 250/2007 Zb., o varstvu potrošnikov, s spremembami, in Zakon št. 40/1964 Zb., Civilni zakonik, s spremembami
1.3. E-poštni kontakt in telefonski kontakt prodajalca sta:
E-pošta: disecidom.si@gmail.com
Tel.št.: +421905844237
1.4. Naslov za pošiljanje dokumentacije, reklamacije, odstop od pogodbe ipd. je:
Krope Pk s.r.o., Perín 326, 04474 Perín, Slovaška republika
1.5. Ta Politika reklamacij ureja pravice in obveznosti kupca kot potrošnika pri uveljavljanju pravic zaradi napak stvari (blaga) ali storitev po pogodbi, sklenjeni na daljavo s prodajalcem preko elektronske trgovine prodajalca https: //www.disecidom.si/
1.6. Kupec je vsaka oseba (fizična ali pravna oseba), ki je sklenila kupoprodajno pogodbo s prodajalcem preko spletne strani prodajalca ali drugega sredstva komuniciranja na daljavo.
1.7. Potrošnik je kupec, ki je fizična oseba in pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe preko spletne strani prodajalca ne opravlja svoje gospodarske dejavnosti.
1.8. Ta Politika reklamacij ureja pravna razmerja med kupci, ki so potrošniki, in prodajalcem. Z izjemo iz točke 4.12. ta reklamacijski postopek (izjava prodajalca o garancijskem roku v primeru, da kupec ne nastopa kot potrošnik).
1.9. Izdelki (v nadaljevanju tudi »stvari« ali »izdelki«) so blago in storitve, namenjeni prodaji in objavljeni tudi na spletnih straneh prodajalca.
II. Povezave
2.1. Razmerja odgovornosti prodajalca za napake blaga ali storitev (ter druga pravna razmerja, ki lahko izhajajo iz pogodbenega razmerja) do fizičnih oseb, ki pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe ne delujejo v okviru svoje gospodarske dejavnosti. (potrošniki) se uporabljajo, razen splošnih določb zakona št. 40/1964 Coll., Civilni zakonik, kakor je bil spremenjen, in posebnih predpisov, zlasti zakona št. 102/2014 Coll., o varstvu potrošnikov pri prodaji. blaga ali opravljanje storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca, in Zakon št. 250/2007 zb. o varstvu potrošnikov.
2.2. Pravna razmerja iz naslova uveljavljanja pravic iz naslova odgovornosti za napake med prodajalcem in kupcem, ki je pravna oseba ali fizična oseba, podjetnik, ki opravlja svojo gospodarsko dejavnost, ali osebe, ki v tem položaju niso. potrošnik / predmet zakona št. 513/1991 zb., trgovinski zakonik, s spremembami. Z izjemo iz točke 4.12.
2.3. V skladu s členom 3, odstavek 1, črka n), Zakon št. 102/2014 zb., prodajalec obvešča potrošnika, da ni posebnih ustreznih kodeksov ravnanja, ki jih je dolžan spoštovati, pri čemer kodeks ravnanja pomeni dogovor. ali niz pravil, ki določajo obnašanje prodajalca, ki se jih je zavezal spoštovati v tem kodeksu ravnanja v zvezi z eno ali več posebnimi poslovnimi praksami ali poslovnimi področji, razen če so ti določeni z zakonom ali katerim koli drugim pravnim določbo ali ukrep javne uprave, ki se jih je prodajalec zavezal spoštovati, in način, kako se lahko potrošnik z njimi seznani ali pridobi njihovo besedilo.
III. Odgovornost prodajalca za napake na izdelku (blagu in storitvah)
3.1. Prodajalec je dolžan dostaviti artikel (blago) ali storitev v skladu s sklenjeno kupoprodajno pogodbo, t.j. h. v zahtevani kvaliteti, količini in brez napak (stvarnih, pravnih).
3.2. Prodajalec odgovarja za napake na prodanem blagu ali storitvah, ko jih prevzame kupec. V kolikor artikel ni rabljen, odgovarja prodajalec za napake, ki bi nastale po prejemu artikla v garancijskem roku. Prodajalec priporoča, da kupec morebitne napake na blagu ali storitvi takoj reklamira prodajalcu. Pri rabljenih artiklih prodajalec ne odgovarja za napake, ki so posledica njihove uporabe ali dotrajanosti. Za artikle, prodane po nižji ceni, ne odgovarja za napako, za katero je bila izpogajana nižja cena.
3.3. Kupec ima pravico, da prodani artikel ali storitev pregleda pred prevzemom.
IV. Garancija
4.1. Garancijska doba je 24 mesecev. Garancijska doba za rabljene artikle je 12 mesecev. Garancijska doba začne teči s trenutkom, ko kupec prejme artikel ali storitev.
4.1.1. Garancijska doba za blago široke potrošnje (npr. kozmetika, drogerijski izdelki ipd.) je 24 mesecev. Če pa ima blago rok uporabnosti, se rok skrajša le na datum, ki je naveden na embalaži blaga.
4.2 Če je blago nepokvarljivo ali rabljeno, odgovarja prodajalec za napake, ki nastanejo po prejemu blaga v garancijskem roku. Garancijska doba je 24 mesecev. Če je rok uporabe naveden na prodanem izdelku, njegovi embalaži ali priloženih navodilih, garancijski rok ne preneha veljati pred iztekom tega roka.
4.3 Če je artikel rabljen, se lahko kupec in prodajalec dogovorita za krajši garancijski rok, vendar ne krajši od 12 mesecev.
4.4 Za artikle, namenjene daljšemu obdobju uporabe, veljajo posebna določila za garancijsko dobo nad 24 mesecev. Garancijska doba, daljša od 24 mesecev, lahko velja samo za del artikla.
4.5. Na zahtevo kupca je prodajalec dolžan predložiti pisno garancijo (garancijski list). Če narava zadeve to dopušča, zadošča, da namesto garancijskega lista izdate potrdilo o nakupu.
4.6. Prodajalec lahko z izjavo v garancijskem pismu kupcu ali v oglasu zagotovi garancijo, ki presega okvire garancije, določene s tem zakonom. V garancijskem pismu prodajalec navede pogoje in obseg te garancije.
4.7. Garancijska doba začne teči, ko artikel prevzame kupec. Če bo kupljeni artikel dal v uporabo podjetnik, ki ni prodajalec, začne garancijska doba teči z dnem, ko je kupljeni artikel dal v obratovanje, pod pogojem, da je kupec naročil zagon najkasneje v treh tednih po zagonu. prevzem predmeta ter pravilno in pravočasno opravljanje storitev, potrebnih za izvedbo, sodelovanje, potrebno za izvedbo.
4.8. V primeru menjave za nov artikel začne garancijska doba teči znova od prevzema novega artikla.
4.9. Ko je del zamenjan z novim predmetom, če narava predmeta to dopušča. Garancijska doba za omenjeni del prične teči znova s prejemom novega artikla. Enako velja, če se zamenja del artikla, za katerega je dana garancija.
4.10. Pravice iz naslova odgovornosti za napake na izdelku, za katere velja garancijski rok, prenehajo, če niso uveljavljene v garancijskem roku.
4.11 Garancijska doba se podaljša za čas, v katerem je bilo blago reklamirano. Pravice iz naslova odgovornosti za napake na izdelku, za katere velja garancijski rok, prenehajo, če niso uveljavljene v garancijskem roku.
4. december V skladu z 2. odstavkom 429. člena zakona št. 513/1991 zb. prodajalec izjavlja, da v primeru trajanja garancijskega roka v komercialnih poslih med prodajalcem in kupcem, ki ni potrošnik, zagotavlja garancijo za kakovost blaga in storitev je zagotovljena za obdobje 12 mesecev.
Garancijska doba za blago široke potrošnje (npr. kozmetika, drogerijski izdelki ipd.) je 12 mesecev. Če pa ima blago rok uporabnosti, se rok skrajša le na datum, ki je naveden na embalaži blaga.
Garancijska doba je urejena z določili IV. člena, točke 4.1 tega Reklamacijskega postopka.
V. Postopek uveljavljanja pravic iz naslova odgovornosti za napake (reklamacije)
5.1. Kupec ima pravico uveljavljati pravice iz naslova odgovornosti za napake stvari, blaga ali storitev na naslovu Krope Pk s.r.o., Perín 326, 04474 Perín, Slovaška republika
Kupec lahko kadarkoli uveljavlja pravico do reklamacije osebno v kateri koli poslovalnici prodajalca, kjer je sprejem reklamacije zaradi narave zadeve možen, ali na sedežu prodajalca ali preko tretjih oseb, npr. kurirska podjetja, Slovaška pošta ipd. Prodajalec priporoča, da kupec za oddajo reklamacije uporabi reklamacijski obrazec. Omenjeni obrazec je prosto dostopen na spletni strani prodajalca.
Ob oddaji reklamacije prodajalec priporoča, da kupec predloži račun, garancijski list ali drug dokument, ki potrjuje nakup reklamiranega blaga ali storitve pri prodajalcu. Prodajalec priporoča, da kupec ob reklamaciji opiše napako na blagu ali storitvi.
5.1.1. V primeru, da kupec osebno ne reklamira blaga ali storitve, prodajalec priporoča, da kupec blago pošlje prodajalcu skupaj z natančnim opisom napake na blagu in dokumentom, ki dokazuje nakup blaga (npr. plačilo, račun, garancijski list) za pospešitev postopka reklamacije.
5.1.2. V primeru reklamacije priporočamo pošiljanje blaga priporočeno po pošti. Prodajalec priporoča odsvetovanje pošiljanja blaga po povzetju, saj tega prodajalec ne sprejema.
5.1.3. Ob reklamaciji je prodajalec dolžan potrošniku izdati potrdilo. Če je reklamacija podana s sredstvi komunikacij na daljavo, je prodajalec dolžan potrošniku takoj poslati potrdilo o reklamaciji; Če takojšnja dostava potrdila ni mogoča, mora biti dostavljena brez odlašanja, najkasneje pa skupaj z dokumentom o rešitvi reklamacije; Potrdila o reklamaciji ni treba predložiti, če ima potrošnik možnost reklamacijo dokazati na drug način.
5.1.4. Prodajalec je dolžan izdati pisni dokument o obravnavanju reklamacije najkasneje v 30 dneh po vložitvi reklamacije, vendar najkasneje skupaj z listino o obravnavanju reklamacije, če je rok za obravnavo reklamacije potekel. Rok začne teči z dnem prevzema predmeta reklamacije s strani prodajalca.
5.1.5 Obravnava reklamacije pomeni zaključek reklamacijskega postopka z izročitvijo popravljenega izdelka, zamenjavo izdelka, vračilom kupnine izdelka, plačilom ustreznega popusta na ceno izdelka, izdajo pisne zahteve za prevzem storitve oz. svojo upravičeno zavrnitev,
5.2. Obravnava reklamacije ne vpliva na pravico potrošnika do odškodnine v skladu s posebnim predpisom.
5.3. Prodajalec je dolžan določiti način obravnavanja reklamacije v skladu z 2. točko m) zakona št. 250/2007 Zb., kakor je bil spremenjen (obravnava reklamacije pomeni zaključek reklamacijskega postopka z izročitvijo popravljenega izdelka, zamenjavo izdelka, vračilo kupnine izdelka, plačilo ustreznega popusta od cene izdelka, pisna zahteva za prevzem storitve ali njena utemeljena zavrnitev) takoj, v zahtevnejših primerih pa najkasneje v 3 delovnih dneh od dneva reklamacijo, v upravičenih primerih, predvsem če gre za zahtevno tehnično oceno stanja blaga ali storitve.
5.3. Prodajalec je dolžan določiti način obravnavanja reklamacije v skladu z 2. točko m) zakona št. 250/2007 Zb., kakor je bil spremenjen (obravnava reklamacije pomeni zaključek reklamacijskega postopka z izročitvijo popravljenega izdelka, zamenjavo izdelka, vračilo kupnine izdelka, plačilo ustreznega popusta od cene izdelka, pisna zahteva za prevzem storitve ali njena utemeljena zavrnitev) takoj, v zahtevnejših primerih pa najkasneje v 3 delovnih dneh od dneva reklamacije, v upravičenih primerih, zlasti če je potrebna zahtevna tehnična presoja stanja blaga ali storitve, najkasneje v 30 dneh od dneva reklamacije. Po določitvi načina obravnavanja reklamacije se reklamacija obravnava takoj, v utemeljenih primerih pa se reklamacija lahko obravnava naknadno; Vendar obravnava zahtevka ne sme trajati dlje kot 30 dni od datuma vložitve zahtevka. Če prodajalec prevzame predmet reklamacije pozneje kot na dan reklamacije, začnejo roki za obravnavo reklamacije po tem odstavku teči z dnem, ko prodajalec prevzame predmet reklamacije; najkasneje pa od trenutka, ko prodajalec onemogoči ali onemogoči prevzem zadevne stvari. Po poteku roka za obravnavanje reklamacije ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe ali izdelek (predmet reklamacije) zamenjati za novega.
5.4. Če je potrošnik podal reklamacijo izdelka v prvih 12 mesecih po nakupu, lahko prodajalec reklamacijo zavrne le na podlagi strokovne ocene; Ne glede na izid strokovnega poročila od potrošnika ni mogoče zahtevati, da krije stroške strokovnega poročila ali druge stroške, povezane z izvedenskim poročilom. Prodajalec je dolžan potrošniku izročiti kopijo zapisnika o utemeljitvi zavrnitve reklamacije najkasneje v 14 dneh po obravnavi reklamacije.
5.5. Če je potrošnik v 12 mesecih od nakupa podal reklamacijo izdelka in jo je prodajalec zavrnil, mora oseba, ki je reklamacijo obravnavala, v dokumentu o obravnavi reklamacije navesti komu je potrošnik vrnil izdelek, ki ga lahko pošlje v presojo. strokovnjak. Če je izdelek poslan v oceno določeni osebi, nosi prodajalec stroške cenitve in vse ostale s tem povezane stroške, ne glede na izid cenitve. Če potrošnik s strokovno presojo dokaže, da je za napako odgovoren prodajalec, lahko reklamacijo vloži ponovno; Garancijska doba ne poteče v času izvajanja strokovnega poročila. Prodajalec je dolžan Potrošniku povrniti vse stroške, ki jih je imel zaradi strokovne ocene, kot tudi vse s tem povezane namerno nastale stroške, v roku 14 dni od dneva ponovne oddaje reklamacije. Ponovnega zahtevka ni mogoče zavrniti.
5.6. Potrošnik je upravičen do povrnitve nujnih stroškov (predvsem poštnine za pošiljanje reklamiranega blaga), ki jih ima v zvezi z uveljavljanjem svojih zakonitih pravic iz naslova odgovornosti za napake blaga in storitev. V primeru odstopa od pogodbe zaradi napake na blagu ali storitvi je potrošnik upravičen tudi do povračila stroškov takega odstopa.
5.7. Zahteve za izvedenska poročila iz 5.4. točke tega člena:
Poročilo mora vsebovati naslednje:
a) identifikacijo osebe, ki izvaja strokovno oceno,
b) natančno identifikacijo izdelka, ki se ocenjuje,
c) opis stanja izdelka,
d) rezultat ocenjevanja,
e) Datum priprave poročila.
5.8. Če narava izdelka to dopušča, mora potrošnik ob reklamaciji izdelek izročiti prodajalcu (pooblaščeni osebi). Če narava izdelka ne dopušča izročitve izdelka prodajalcu (pooblaščeni osebi), lahko potrošnik zahteva, da se napaka odpravi na kraju, kjer se izdelek nahaja, ali pa se s prodajalcem (pooblaščeno osebo) dogovori za odpravo napake. Ob reklamaciji navedite način transporta izdelka.
VI. Pravice kupca pri uveljavljanju pravic iz naslova odgovornosti za napake
6.1 Če je napaka odpravljiva, ima kupec pravico, da jo odpravi brezplačno, pravočasno in pravilno. Prodajalec je dolžan napako nemudoma odpraviti.
6.2. Kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo stvari ali, če je napaka le del stvari, zamenjavo dela, če to ne povzroči nesorazmernih stroškov za prodajalca glede na ceno artikla. predmet ali resnost pomanjkljivosti.
6.3 Namesto odprave napake lahko prodajalec kadarkoli zamenja artikel z napako z brezhibnim, če to ne povzroča večjih težav kupcu.
6.4. Če napake ni mogoče odpraviti in onemogoča pravilno uporabo artikla kot artikla brez napak, ima kupec pravico do zamenjave artikla ali do odstopa od pogodbe. Kupec ima enake pravice, če je napake mogoče odpraviti, vendar stvari ne more pravilno uporabljati, ker se napaka po popravilu ponovi ali ker je napak večje.
6.5. Če so ugotovljene druge nepopravljive napake, je kupec upravičen do primernega popusta na artikel.
VII. Končne določbe
7.1. Ta pritožbeni postopek je sestavni del Splošnih pogojev poslovanja ter politike varstva osebnih podatkov in navodil te spletne strani. Dokumenti – Splošni pogoji in načela ter navodila o varovanju osebnih podatkov te spletne strani so objavljeni na domeni spletne strani prodajalca.
7.2. V primeru spremembe reklamacijskega postopka se za razmerje med kupcem in prodajalcem uporablja reklamacijski postopek, ki velja v času sklenitve kupoprodajne pogodbe do njenega prenehanja.
7.3. Ta Politika reklamacij je veljavna in veljavna od datuma objave na spletni strani prodajalca 7. septembra 2022.
Ta e-trgovina je certificirana http://www.pravoeshopov.sk.